Hyvinvointialan sopimusyrittäjän kirjanpito

Yrittäjän päivät kuluvat asiakkaiden kanssa ja esimerkiksi sopimusyrittäjän kirjanpito on aihe, jota on mahdollista hoitaa hyvin rajallisesti. Digitaseen Automaattitilit-asiakkaana riittää, että syötät kuukausittaisen myyntisi nettilomakkeemme kautta ja pidät huolen, että kaikki yrityksesi rahaliikenne kulkee yritystilin kautta. Meidän kirjanpitäjä lukee tapahtumat kirjanpitoon automaattisesti.

Hyvinvointialan yritystoiminta on meille ennestään tuttu toimiala, joka sopii hyvin yhteen kirjanpitopalvelumme kanssa. Digitaseen Automaattitilit-palvelulla hoidetaan lukuisan hierojan, kauneushoitolan, fysioterapeutin ja parturi-kampaajan kirjanpito.

Kun tarvitset tukea yritystoimintaasi liittyviin päätöksiin voit avata keskustelun konsulttipalvelumme kanssa esim. sähköpostitse. Sinulle sopivana ajankohtana.

Toiminimille ja 1-4 hengen yhtiöille suunnatussa Automaattitilit-palvelussa kirjanpidon työläät paperivaiheet on korvattu automatisoinnilla. Palvelun asiakkaana pääset nauttimaan alla olevista hyödyistä.

Edullinen

Automatisointi mahdollistaa kustannustehokkaan ja ympäristöystävällisen kirjanpidon.

Edullisimmillaan kirjanpito maksaa vain 40 €/kk (+alv). Kuukausihinta ei ole sidottu tositemääriin, mikä tarkoittaa sitä, että yritystoiminnan kasvulla ja yritystilin tapahtumien lisääntymisellä ei ole automaattista korottavaa vaikutusta kuukausihintaan.

[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Image_Widget”][/siteorigin_widget]

Vaivaton ja helppo

Voit harjoittaa yritystoimintaasi missä tahansa, sillä laskuja ja muita papereita ei tarvitse enää tuoda fyysisesti paikan päälle, vaan saamme tiedot sähköisesti. Tarvitset vain internet-yhteyden ja yrityksellesi pankkitilin sekä debit-kortin.

Apua saatavilla

Vaikka yrityksesi kirjanpito on palvelussamme pitkälti automatisoitu, emme myy ohjelmistoa vaan kirjanpitäjämme hoitavat kirjanpidon puolestasi. Konsulttipalvelumme myös auttaa sinua yrittäjyyteen ja taloushallintoon liittyvissä kysymyksissä.

Automaattitilit-palvelun käyttö on yksinkertaista

Sinun osuutesi:

  • Maksa laskut yrityksen verkkopankissa ja käytä pikkuhankintoihin debit-pankkikorttia
  • Ilmoita yrityksen kuukauden kokonaismyynti verkossa tai DigibalanceApp mobiilisovelluksella
  • Arkistoi osto-ja myyntitositteet itsellesi (esimerkiksi pilvipalveluun, tietokoneellesi tai paperimappiin)

Me hoidamme:

  • Saamme tiedot tilitapahtumistasi sähköisesti suoraan yrityksesi pankista
  • Laadimme yrityksen kirjanpidon ja ilmoitamme alv-tiedot Verohallintoon
  • Saat tuloslaskelman ja tiedon arvonlisäverosta sähköpostiisi tai DigibalanceApp mobiilisovellukseen
  • Tilikauden päätyttyä laadimme yrityksen tilinpäätöksen sekä veroilmoituksen